OmniHis B.V.  Telefoon: 0900-6664447 (0900-OMNIHIS)   |  mijn.OmniHis.nl

Ervaar de voordelen van de coöperatie en de diensten van OmniHis

OmniHisScipio is een modern, gebruiksvriendelijk HIS, dat alle processen in de eerstelijns Zorg, en grote delen van de Ketenzorg, ondersteunt. Daarnaast is OmniHisScipio uitermate geschikt voor moderne communicatie, voor ketenzorg en flexibel declareren, voor SBV-Z-diensten en voor het werken met de UZI-pas.

OmniHisScipio is door het LHV voor de twee keer op rij (onderzoek 2016 en 2010) uitgeroepen tot de meest gebruiksvriendelijke HIS (cijfer 9,2).

Gebruiksgemak centraal

OmniHisScipio is eenvoudig te bedienen. Bedieningsgemak en intuïtief gebruik van schermen, menu's en functies zijn belangrijke uitgangspunten bij de ontwikkeling. De gebruikers kijken dan ook altijd mee bij de ontwikkeling van nieuwe functionaliteit en dat is terug te zien in onze hoge waardering!

Ons gedachtegoed

Onze Gebruikersvereniging stimuleert de informatisering, communicatie en automatisering van de huisartspraktijken, en alle eerstelijns Zorg(groepen) en draagt mede daardoor bij aan de goede kwaliteit van de huisartsen-geneeskunde.

Dit doet de gebruikersvereniging doordat leden actief inspraak hebben over de keuzes voor nieuwe functionaliteit en de vormgeving daarvan binnen OmniHisScipio. Hiertoe heeft de vereniging een programmacommissie die minimaal acht maal per jaar, in overleg met de ontwikkelaars van OmniHis BV, de keuzes voorbereidt en maakt. Elke gebruiker van OmniHisScipio heeft de mogelijkheid om op een eenvoudige, online wijze voorstellen doen ter verbetering.

Is het voor u interessant om meer en directe invloed te hebben op de ontwikkeling van uw HIS, en actief mee te denken en te doen aan de ontwikkeling en innovatie van ICT-oplossingen voor de eerstelijns Zorg? Dit kan op twee manieren:

  • door lid te worden van onze vereniging van eigenaren: onze coöperatie. De coöperatie is voor 100 % eigenaar van de OmniHis BV waar het systeem wordt ontwikkeld, onderhouden en beheerd.
  • door lid te worden van onze gebruikersvereniging, die zich vanuit het perspectief van de eindgebruikers, bezig houdt met de ontwikkeling en uitbouw van de functionaliteit.

En meer

Additionele Diensten

Naast onze reguliere dienstverlening, telefonische ondersteuning, en directe hulp op afstand, bieden we nog een aantal aanvullende diensten.

Trainingen en Cursussen

Op verzoek bieden wij (extra) scholingsmomenten om uw medewerkers de noodzakelijke vaardigheden bij te brengen om goed en efficiënt met onze oplossingen te kunnen werken. Bij u op locatie? Vraag naar de mogelijkheden of mail uw verzoek naar opleidingen@omnihis.nl

Organisatie

Lijkt het u ook interessant om een stukje van OmniHis in bezit te hebben en actief bij te dragen aan huisartsensoftware? Dit kan op twee manieren: door lid te worden van onze vereniging van eigenaren: onze coöperatie; door lid te worden van onze gebruikersvereniging, welke zich vanuit gebruikersperspectief meer inhoudelijk bezighoudt met de functionaliteit van onze software.

Masterclasses en tutorials

Via het besloten portaal (mijn.OmniHis.nl) kunt u zich inschrijven voor de diverse masterclasses en kennis opdoen via de video tutorials.

Advies

Naast dat u onze Servicedesk alle vragen rondom het systeem en de processen kunt stellen, bieden wij ook regelmatig consultancy/adviesdiensten aan. Gebaseerd op onze zeer ruime ervaring binnen de eerstelijns Zorg, kunnen onze consultants uw helpen bij het beantwoorden van een aantal vragen. Procesinrichting, regionale samenwerking, ICT-gerelateerde onderwerpen, zijn bijvoorbeeld onderwerpen waar we regelmatig onze leden in kunnen adviseren. Verder kan elke gebruiker, van praktijkondersteuner tot huisarts, gebruik maken van ons online platform om vragen te stellen en kennis te delen.

Van wens, naar realisatie

Alle gebruikers van onze software kunnen wensen indienen. De zogenaamde ‘wensenlijst’ die hieruit voortvloeit behandelt een team van huisartsen en medewerkers van OmniHis maandelijks in onze programmavergadering. Een team van huisartsen en ontwikkelaars en testers van OmniHis test vervolgens de nieuwe software. Met deze korte communicatielijnen kunnen wij vaak snel softwareaanpassingen realiseren.

Gebruiksvriendelijk

Gebruiksvriendelijk, met een reden. Niet voor niets wordt ons HIS van, voor en door huisartsen gemaakt.

Coöperatie

Doordat de huisartsen, mede eigenaar zijn in de coöperatie. Bepalen jullie wat belangrijk is.

Weten hoe u er voorstaat

Via OmniHisScipio kunt u zelf uitgebreide management rapportages samenstellen en exporteren naar Excel.

Discussiegroep

Onze gebruikers vormen de meest actieve discussiegroep van alle HISsen.

Standaarden en certificaten

OmniHisScipio loopt op vele fronten voorop. We zijn dan ook in bezit van de nodige certificaten

Kennis deling

Via het portaal kunt u informatie vinden over diverse onderwerpen. Daarnaast kunt u ook vragenstellen en uw kennis delen met collega's

Heeft u een vraag?

Stel ze gerust, onze Servicedesk is voor u beschikbaar van 8:00 uur tot 17:30uur. U kunt ze bereiken via 0900-6664447 (0900-OMNIHIS) Of via het formulier.
OmniHis, van voor en door huiartsen
Door LHV uitgeroepen als meest gebruiksvriendelijke HIS (Cijfer 9,2 onderzoek 2016)

Contact gegevens

Kaap Hoorndreef 30
3563 AT Utrecht
0900-6664447 (0900-OMNIHIS)
info@omnihis.nl